0

بیونیج، محافظ کودکان

بیونیج، محافظ کودکان
بازدید 98

اگر شما از والدینی هستید که در خرید محصولات مراقبت از پوست و مو برای کودکتان سخت‌گیر هستید، احتمالاً پیش آمده است که در طول خرید این محصولات از وسواس رنج ببرید. برخی از والدین معتقدند که هر آنچه می‌تواند برای مراقبت از پوست و موی بزرگسالان استفاده شود، می‌تواند نیز برای نوزادان مناسب باشد. از سوی دیگر، برخی دیگر تصور می‌کنند که پوست نوزادان به مراقبت‌های خاص نیازی ندارد و حتی به این ادعا می‌روند که استفاده از هرگونه محصول مراقبتی نه تنها سودی ندارد، بلکه ممکن است آسیب برساند.

اما با مراجعه به مطب متخصصان مراقبت از کودکان، متوجه خواهید شد که این تصورات کاملاً اشتباه است و نوزادان و کودکان نیز به همان اندازه بزرگسالان در معرض آسیب‌های پوست و مو قرار دارند. سازمان بهداشت جهانی اعلام می‌کند که محصولات مراقبت از پوست و مو برای کودکان باید در اولویت اول مراقبت‌های اولیه پس از تولد نوزادان قرار گیرند. این موضوع تا حدی حائز اهمیت است که والدین توصیه می‌شود از محصولاتی استفاده کنند که به خصوص برای نوزادان طراحی شده‌اند. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های این محصولات خواهیم پرداخت.

چرا باید از محصولات مراقبتی برای نوزادان استفاده کرد؟

اهمیت این موضوع را فهمیده‌ایم که مراقبت از کودکان و نوزادان با استفاده از این نوع محصولات، می‌تواند فرزند شما را در برابر خطرات و ابتلا به بیماری‌های پوستی مانند اگزما محافظت کند. حال که اهمیت این موضوع را درک کردیم، باید بدانیم از چه نوع محصولاتی استفاده کنیم. آیا استفاده از همه محصولات مراقبتی ضروری است و آیا می‌توان آن‌ها را برای پوست نوزادان استفاده کرد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد و همچنین بهترین برند تولید کننده محصولات مراقبتی از پوست نوزاد را معرفی خواهیم کرد.

نحوه مراقبت از پوست کوک

احتمالاً شما هم متوجه شده‌اید که نوزادان تازه تولد دارای چروک‌هایی روی سطح پوست خود هستند. این علائم به طور طبیعی بوده و در واقع نوعی واکنش محافظتی در روزهای اولیه تولد برای حفاظت از پوست نوزاد است. این علائم تا 8 روز ابتدایی پس از تولد کم‌کم برطرف خواهند شد، اما شما می‌توانید از لوسیون‌های بدن مخصوص کودک مانند زمین بیونیژ برای کاهش این علائم استفاده کنید.

مهم بدانید که لایه پوست نوزادان نسبت به بزرگسالان، باریکتر است و در برابر آسیبات کمتری مقاومت دارد. علاوه بر این، به دلیل کمبود غدد چربی، پوست آن‌ها در مقابل بیماری‌ها حساس‌تر است. به همین دلیل، در روزهای ابتدایی پس از تولد، توصیه می‌شود از مرطوب کننده‌ها، شامپوها و مواد شوینده‌ای که برای محافظت از پوست مناسب هستند، به تأیید پزشک استفاده کنید تا خطر آسیب به حداقل برسد.

بعضی از مشکلات پوستی رایج که ممکن است در روزهای ابتدایی رخ دهد، شامل عرق سوزش، اگزما، خشکی پوست و سوختگی ناشی از آفتاب می‌شود.

روش‌های مراقبتی از پوست نوزاد

همانطور که اشاره شد، این سه عارضه می‌تواند برای سلامت پوست نوزادان تهدید کننده باشد. در مرحله اول، باید مراقبت‌های زیر را انجام دهید:

برای جلوگیری از سوختگی و عرق‌سوزش نوزاد، پوشک آن را به موقع تعویض کنید و برای شستشوی پوست نوزاد از آب سرد استفاده کنید. پس از شستشو، استفاده از کرم‌های ضدسوختگی ضروری است.
استفاده از کرم‌های مخصوص محافظ از برند طبیعت بیونیژ و همچنین پوشاک ضدحساسیت می‌تواند این علائم را کاهش دهد.

برای جلوگیری از سوختگی از آفتاب، توصیه می‌شود از ضدآفتاب‌های مخصوص نوزادان از برند طبیعت بیونیژ و استفاده از کلاه برای محافظت از پوست در برابر تابش نور خورشید استفاده کنید. می‌توانید ضدآفتاب‌های مخصوص نوزادان را از مراکز خرید معتبر تهیه کنید.

برای جلوگیری از خشکی پوست، باید از اغتشاش در شستشوی پوست نوزاد خودداری کنید. استفاده از آب گرم نیز ممکن است خشکی پوست را تشدید کند. بهتر است در هنگام شستشو، از شوینده‌های ملایم نوزاد و کرم‌های مرطوب کننده مخصوص و محافظ از برند طبیعت بیونیژ استفاده کنید.

چه محصولات مراقبتی برای پوست و مو کودک مناسب است؟

در حال حاضر، برندهای مختلف در زمینه مراقبت از پوست و مو نوزادان محصولات متنوعی را تولید می‌کنند. با این حال، همه این برندها دارای استانداردها و مراقبت‌های لازم نیستند. اما برخی از این برندها علاوه بر خاصیت مراقبت از پوست و مو نوزادان، دارای ویژگی‌های مراقبت از محیط زیست نیز هستند.

یکی از برندهای فعال در این زمینه، برند بیونیج است. بیونیج محصولات مراقبت از پوست و مو کودکان را با استفاده از مواد طبیعی و گیاهی تولید می‌کند. این شرکت با انجام تحقیقات گسترده در زمینه اثربخشی مواد گیاهی بر مراقبت از پوست و مو، محصولاتی را تولید کرده است که در حال حاضر به سراسر جهان عرضه می‌شوند.

برند بیونیج با رویکرد خاصی در تولید محصولات مراقبتی از پوست و مو نوزادان شناخته می‌شود که به حفظ محیط زیست متعهد است. مواد اولیه این محصولات که الهام گرفته از طبیعت است، برای مراقبت از پوست و مو نوزادان فرموله شده و با توجه به نیازهای بدن آن‌ها تولید می‌شوند.

باید ذکر شود که محصولات تولید شده توسط برند بیونیج بدون سولفات، پارابن، فتالات، مشتقات نفتی و الکل هستند. همچنین، در تولید این محصولات به حفظ سلامت محیط زیست نیز توجه شده است و تمامی آن‌ها قابلیت زیست تخریب را دارند. این محصولات بدون نیاز به آزمایش بر روی حیوانات تولید می‌شوند و با بسته‌بندی قابل بازیافت عرضه می‌شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *