تراکتها ابزارهای مهمی برای هر استراتژی بازاریابی هستند که یک شرکت به کار میگیرد. این به گسترش دید و دسترسی یک شرکت کمک میکند. با این حال، نمیتوان به سرعت پیش رفت و باید به بررسی مهمترین نکات در طراحی و چاپ تراکت توجه بسیار زیادی داشت. 10 عامل برای چاپ تراکت با کیفیت بالا وجود دارد که هم مشتریان و هم شرکتهای چاپ، باید به آنها توجه کنند.
در ادامه به معرفی و شرح آنها میپردازیم.
بررسی مهمترین نکات در طراحی و چاپ تراکت؛ کلید اساسی موفقیت شما!
طراحی یک تراکت بازاریابی، چیزی بیش از تلفیقی از فونتها و رنگها است. این یک شکل هنری است که توجه را به خود جلب میکند، حس کنجکاوی را برمیانگیزد و کنجکاوی را تحریک میکند.
بنابراین، همانطور که ما شما را از طریق این مقاله راهنمایی میکنیم، به کار خود ادامه دهید. بعلاوه، ما به بررسی مهمترین نکات در طراحی و چاپ تراکت میپردازیم؛ همچنین ما نکات آزمایش شده و واقعی را ارائه میکنیم که تراکتهای بازاریابی شما را از خوب به فراموش نشدنی تبدیل کنیم.
بخش خاصی از بازار را هدف قرار داده
فرقی نمیکند بازار خود را بر اساس سن، چرخه خرید، درآمد، مکان یا انتخابهای سبک زندگی تقسیمبندی کنید، پیامها و تصاویر تراکت شما باید با در نظر گرفتن یک بخش مشتری خاص طراحی شوند. این جایی است که پرسونای کاربر مفید است، آنها در موقعیت یابی و پیام رسانی شما را راهنمایی میکنند.
برای مثال، تراکت دکوراسیون داخلی خانه که صاحبان خانههای ۷۵ تا ۸۵ ساله را هدف قرار میدهد، باید بسیار متفاوت از تراکتهایی باشد که اجاره کنندگان زن ۲۵ تا ۳۵ ساله را هدف قرار میدهد.
پیام های متفکرانه و هدفمند برای تراکت بازاریابی خود ایجاد کنید
هنگامی که یک فوکوس واضح را ترسیم کردید، باید به سراغ جایگذاری متون و تصاویر بروید بنویسید.
ساختار تراکت باید از نکات خاصی پیروی کند. یعنی باید بفهمید که چه چیزی در قسمت جلو، وسط و پشت تراکت تعلق دارد و بر اساس آن بنویسید. بررسی مهمترین نکات در طراحی و چاپ تراکت را حتی در این بخش جدی بگیرید.
سبک منحصر به فرد خود را داشته باشید
شاید کپی کردن از دیگر تراکتها کار آسان و راحتی باشد اما این که طراحی خاص و منحصر به فرد خود را برای تراکت داشته باشید به شرکت، کسب و کار، درآمد و افزایش اعتبار شما کمک میکند.
زمانی که به شرکت چاپ تراکت مراجعه میکنید، طراحی و معیارهایی که برای چاپ تراکت خود مدنظر دارید را اعلام کنید.
آیا تصاویر کیفیت بالایی دارند و آیا عکس ها درخشان هستند؟
به بررسی مهمترین نکات در طراحی و چاپ تراکت میپردازیم!
عکاسی و چاپ با کیفیت بالا دست به دست هم میدهند. در واقع، عکاسی عالی اغلب پیش نیاز چاپهای زیبا است. مهم است که مطمئن شوید تصویر یا تصاویر پیکسلی نیستند، فوکوس ندارند، به اندازه کافی مجذوب کننده هستند و در زوایای مختلف گرفته شدهاند. اگر عکس دارای کیفیت پایین، پیکسلی یا جذاب نباشد، تراکت به دست آمده در بهترین حالت متوسط و در بدترین حالت فاجعه خواهد بود.
آیا محصولات در کانون توجه هستند؟
هدف از ساخت تراکت، تبلیغ محصولات ممتاز به مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید است. انتظار میرود این تراکت یک قطعه چشمگیر از یک رسانه تبلیغاتی باشد و محصول، قطعا باید در کانون توجه قرار گیرد. قبل از انتخاب یک شرکت چاپ، بهتر است ابتدا به جنبه عکاسی محصول فکر کنید. به موقعیت آن، در صفحات و اینکه آیا تعداد متون باعث میشود کمتر جذاب به نظر برسد یا خیر؟!، دقت کنید.
چه مقدار بودجه در نظر گرفته اید؟
ارائه یک تصویر درخشان و زیبا قطعا یکی از اهداف اصلی چاپ تراکت با کیفیت بالا است. با این حال، این تمام چیزی نیست که باید در نظر گرفت. هدف نهایی این است که نه تنها یک تجربه بصری دلپذیر را به مردم ارائه دهیم، بلکه به آنها تراکتی بدهیم که با در دست گرفتن، احساس خوبی داشته باشند. تراکتی که لمس آن حس خوبی دارد.
با انتخاب ارزانترین گزینه، نتایج را تضعیف نکنید. تراکت را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید (زیرا واقعاً چنین است). ارائه یک تجربه بصری و لمسی منحصر به فرد، تراکت را برای هر مشتری به یاد ماندنیتر میکند.
آیا آنها می توانند روی جنس منتخب، چاپ کنند؟
در این مرحله نباید هیچ مسامحه و سهل انگاری وجود داشته باشد. هنگامی که نوع جنس کاغذ مورد استفاده انتخاب شد، گام بعدی این است که از شرکت چاپ بپرسید که آیا دستگاههای آنها میتوانند روی کاغذ انتخابی شما چاپ کنند یا خیر؟.
اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند و تراکتهای باکیفیت ارائه کنند، همه چیز خوب است. اگر نه، پس بهتر است به دنبال شرکت دیگری باشید که بتواند نتایج با کیفیتی را که مشتریان به دنبال آن هستند، با نوع بودجهای که انتخاب کردهاید، ارائه دهند.
از طرف دیگر مهم است که به اندازه و سایز تراکتی که مد نظر دارید نیر دقت کنید. چاپ تراکت A6 از لحاظ اندازه بهترین گزینه است. بررسی مهمترین نکات در طراحی و چاپ تراکت تنها به این بخش منتهی نمیشود و نیاز به رعایت برخی از دیگر نکات است.
آیا شرکت چاپ تکنیک های خاصی برای ایجاد تراکت های با کیفیت بالا دارد؟
مشتری نباید بترسد که از یک شرکت چاپ در مورد تکنیکهایی که استفاده میکند بپرسد. در واقع، یک شرکت باتجربه و قابل اعتماد با افتخار به مشتریان خود میگوید که چیست، کمی نشان میدهد و سپس نتایج احتمالی را آشکار میکند. آنها میتوانند از چیزی مانند تکنیک چاپ LED UV (روش پیشرفتهای که نتایج زیبایی ایجاد میکند) یا شاید فرآیندهای دیگری که نتایج شگفتانگیزی دارند، استفاده کنند.
شرکت چاپی که مشتری استخدام می کند چقدر معتبر و با تجربه است؟
پرسیدن اینکه یک شرکت چاپ چقدر معتبر و با تجربه است باید اولین سوالی باشد که پرسیده میشود. این طبیعی است که میزان عملکرد آنها، کیفیت محصولات نهایی آنها و سرعت ارائه آنها را ارزیابی کنید. یک بررسی پیشینه انجام دهید و تاریخچه یک شرکت را مطالعه کنید، چه نوع کارهای چاپی انجام دادهاند، و برخی از نظرات را در مورد آنها بخوانید. اگر آنها استانداردهای شما را پاس نمیکنند، خوب است که به دنبال شرکت چاپ دیگری باشید.
نتیجه گیری
بررسی مهمترین نکات در طراحی و چاپ تراکت را دست کم نگیرید؛ البته اگر قصد دارید از رقبای خود پیشی بگیرید و درآمد بیشتری کسب کنید.
آخرین، اما نه کم اهمیت ترین عاملی که باید در نظر گرفت، شرکت چاپی است که مشتری استخدام میکند. این به احتمال زیاد مهم ترین عامل از همه است؛ زیرا شرکت چاپ مسئول تولید چاپ تراکت با کیفیت بالا برای مشاغل خواهد بود. آنها مسئول کیفیت چیزهایی هستند که مشتریان میبینند و نگه میدارند، و همچنین نحوه جذابتر کردن تراکتها، بنابراین مطمئن شوید که با یک شرکت چاپ بسیار معتبر و با تجربه همچون چاپ بازار شریک شدهاید!
اگر مشتاق هستید درباره قیمت چاپ تراکت و دیگر موارد مربوطه بیشتر بدانید با شرکت چاپ بازار تماس حاصل فرمایید.
نظرات کاربران