0

پلاسما تراپی واژن چیست؟

پلاسماتراپی
بازدید 140

پلاسما تراپی، روشی است که با نام خودش مشخص است، در طی آن مشکلات واژن از جمله عفونت‌های متنوع و زخم‌هایی که در این ناحیه شکل می‌گیرند، تحت درمان قرار می‌گیرند.

کاربردهای پلاسما تراپی واژن

کاربردهای پلاسما تراپی درمان واژن بسیار وسیع است. این روش درمانی قادر است بسیاری از مشکلات تناسلی زنان و مشکلات مربوط به واژن را درمان کند. در زیر، برخی از کاربردهای مهم این روش را ذکر می‌کنیم:

درمان بی اختیاری ادرار

درمان بی اختیاری ادرار در بانوان با بالا رفتن سن یک اختلال شایع است. این اختلال، که به آن بی اختیاری ادرار معروف است، با استفاده از پلاسما تراپی و کلاژن سازی، قادر است عضلات واژن را تقویت کرده و در نتیجه مشکل بی اختیاری ادرار را رفع کند. با استفاده از پلاسما تراپی، مجرای ادراری قوی‌تر می‌شود و به فرد امکان کنترل بیشتری بر روی خروج ادرار می‌دهد، که در نتیجه باعث درمان مشکل بی اختیاری ادرار می‌شود.

درمان آتروفی واژن

آتروفی واژن یک مشکل تناسلی است که در آن دیواره واژن حساس و ضعیف می‌شود و باعث ایجاد عفونت، سوزش و درد در ناحیه تناسلی به هنگام رابطه جنسی می‌گردد. با استفاده از پلاسما تراپی، این مشکل می‌تواند رفع شود و وضعیت بهبود یابد.

درمان زگیل تناسلی

این مشکل برای بانوان بسیار آزاردهنده و دردناک است. استفاده از روش پلاسما تراپی در کاهش این ویروس‌ها بسیار موثر است، اما برای درمان کامل، توصیه می‌شود از پلاسما تراپی همراه با سایر روش‌ها استفاده شود.

درمان عفونتهای تناسلی

در بانوانی که واژن آنها بوی نامطبوع دارد، با استفاده از گاز اوزون در این روش، واژن به طور کامل ضدعفونی می‌شود و مشکل میکروبهای بیماری‌زا را برطرف می‌کند، در نتیجه سلامتی و رفع کامل این مشکل در واژن تضمین می‌شود.

مزایای پلاسما تراپی واژن چیست؟

روش پلاسما تراپی واژن، یک روش بسیار موثر برای درمان انواع بیماری‌های واژن است. با انجام یک جلسه پلاسما تراپی، چندین مشکل مربوط به ناحیه واژن قابل رفع است. برخی از مزایای این روش عبارتند از:

  • جوانسازی واژن: با استفاده از تزریق پلاسما، کلاژن سازی و تجدید جوانی ناحیه واژن امکان‌پذیر است.
  • بهبود آبرسانی واژن: روش پلاسما تراپی می‌تواند به بهبود آب‌رسانی واژن کمک کند.
  • زیبایی واژن: این روش درمانی می‌تواند به زیبایی ناحیه واژن کمک کند.
  • بهبود رابطه جنسی: زیبایی واژن باعث بهتر شدن رابطه جنسی می‌شود و پس از انجام این روش، میل جنسی افزایش می‌یابد و ارگاسم نیز بهبود می‌یابد.
  • این روش بدون نیاز به برش، خونریزی، ایجاد زخم یا عمل جراحی و غیره انجام می‌شود. همچنین، در این روش از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی‌شود که می‌تواند عوارض پس از آن را ایجاد کند.
  • روش پلاسما تراپی درمانی زیبایی برای نواحی مختلف واژن، بدون محدودیت سنی، قابل استفاده است.
  • یکی از مشکلات بسیاری از بانوان، تیرگی ناحیه واژن است که با استفاده از پلاسما تراپی، می‌توان آن را سفید کرد و این روش به طور کامل موثر است.
  • پس از انجام پلاسما تراپی، می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بازگردید و هیچ اختلالی در روند انجام فعالیت‌های شما ایجاد نمی‌شود. همچنین، دوره بهبودی بسیار کوتاهی دارد.

دستگاه های پلاسما تراپی

درمان واژن با استفاده از پلاسما می‌تواند به دو روش ED و DBD انجام شود و هرکدام از این روش‌ها کاربردهای متفاوتی دارند.

روش پلاسما ED برای درمان بهتر ضایعاتی مانند خال‌ها، زگیل‌های تناسلی و همچنین جوانسازی واژن از طریق از بین بردن چین و چروک‌ها استفاده می‌شود.

در عین حال، روش پلاسما DBD برای ضدعفونی واژن و از بین بردن واژینیت و عفونت‌هایی مانند عفونت قارچی واژن استفاده می‌شود.

هزینه پلاسما تراپی؟

پلاسما درمانی به عنوان یک روش نوآورانه، امروزه به عنوان راهکار اصلی برای درمان مشکلات واژن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به گستردگی خدمات ارائه شده توسط این روش، برای اطلاع از هزینه‌های مربوط به انجام پلاسما تراپی، در ابتدا شما باید تحت معاینه پزشک قرار بگیرید. حتی ممکن است نیاز به انجام آزمایش‌هایی نیز وجود داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *